lørdag 22. september 2012

Pyntet gaveeske!!

Til det kortet som jeg la ut sist fulgte det med en scrappet gaveeske med småkortene jeg har laget i det siste. Har ikke lagt ut alle, men det kommer flere utover :)
Her har jeg kledd en babyskoeske med hvitt gavepapir også pyntet lokket.
 
 
 
Papiret og sølvbokstaver fra Nille. Kort er dies fra Scrappers choice. 
 
 

 
Blomster fra WOC og Papirloftet. MS gren punch, sølv stickles og bånd fra søstrene Greene.

 
Blonde fra Stoff og Stil, blingswirl fra Prima og sommerfugldies fra Scrappers choice.

 
Og er hjemmeheklet blomst!!
 
Deltar i utfordring på Card and Scrap
 
 
Tusen takk for alle kommentarer!! Setter veldig stor pris på alle sammen, og det inspirerer til å fortsette med hobbyen min!!
 
Klem Anne Lill
 

5 kommentarer:

  1. Så utrolig mange flotte detaljer det var på denne!
    Lekker!

    SvarSlett
  2. Lækker æske med smukke blomster ! Mange 1000 tak for din deltagelse på card and scrap og lykke til i udfordringen..
    Knus :0)

    SvarSlett
  3. Oi...så flott denne var !! :)
    Herlige farger og supersøte detaljer :)

    Ønsker deg en flott uke ! :)

    SvarSlett
  4. Rålekker. Og gøy og se flere bruksmåter på ting jeg normalt ville ha kastet i søpla :-)

    SvarSlett
  5. Kjempe flott ekse. Også lilla da - har er forkjærlighet for lilla papir :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)