torsdag 7. mars 2013

Posekort til konfirmant

Til denne ukens KOM på scrapping.no var GRØNT fagetema.
Hjelp tenkte jeg i begynnelsen, for grønt og gult er ikke akkurat de fargene jeg bruker mest.
Men det ble nå et kort, selv om det ble innlevert siste dag... Måtte lang tid for å gruble på dette.

Har aldri kommet noe lagt med bidragene mine, men denne gangen kom jeg faktisk helt til finalen og kom på delt tredje plass!!! SUPERfornøyd!!!!
Tusen takk for alle stemmer jeg har fått!!

Så kommer bildene :)

Fremsiden:
Papirpose fra Stapels
Bazzill: Grønn og vanilla
Mønsterark fra Pion design
Gammelt noteark 
Papirserviett
Bilde fra Internett
Blonde fra Stoff & Stil
Grønne brads
Stempel fra Kort og godt ( Gratulerer) og Marianne design ( post)
Blomster fra Kort og godt, Papirdesign, WOC og egenlade
Punch fra MS
Alle panel sydd og svertet


Innsiden av kortet med tag til å skrive på.
På konfirmasjonsdagen - Kort og godt
Poststempel - Marianne design
Ukjent tekst stempel
Alle paneler sydd og svertet
Blonde fra Aurora Design


Baksiden.
Personlig stempel  - ROX
Ukjent HUrra
Notepapir
Blondeserviett



Litt deltalj bilder.
På siden med  På konfirmasjonsdagen stempelet er det en lomme med plass til penger.... ( hadde ingen sedler liggende så fikk ikke vist ) 

Da takker jeg for alle kommentarer og besøk, og ønsker dere en fortsatt fin torsdag!!

Klem fra Anne Lill


4 kommentarer:

  1. Dette kortet er så lekkert og fikk min stemme i KOM :)
    Ønsker deg en flott torsdag kveld!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  2. Nyydelig kort! Blir like imponert hver gang over hva du klarer å trylle frem!!

    SvarSlett
  3. Flot blomster-arrangement og så er jeg imponeret over at du pynter så mange sider!

    SvarSlett
  4. Så fint kort! Bra oppsett og farger! Koselig kort.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)