lørdag 6. april 2013

3o års kort til mann!

Fikk bestilling på et kort til en 30 åring.
Har sett endel på herrekortene i denne bloggen her
og blitt veldig inspirert av dem :)

Så her kommer min tolking/lift.


Dette har jeg brukt :

Papirpose - Stapels
Bazzill-  Walnut, vanilla
Bilde - Internett
Mønsterark - Hjemmelaget og Melissa Frances
Tag - ukjent
Hyssing- Rema 1000
Charm - ROX
Stempler - Marianne Design, Kort og godt
Dies - ROX,  Scrappers Choice, QK
Småord og "filmrull" - skrevet på data
Brads - ukjent


Innsiden



Baksiden
Nytt personlig stempel fra ROX



Noen detalj bilder.

Deltar i disse utfordringene:

10 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt flott herrekort! Så många snygga detaljer och helt igenom maskulint! Verkligen fint!

    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. ååååyyy dette var knallstilig!! utrolig masse flotte detaljer, denne skal jeg studere litt!!

    SvarSlett
  3. kjempetøft herrekort, og masse annet fint her og.
    likte veldig godt det fugleburet ditt.
    legger meg til som følger jeg :o)
    klem pia

    SvarSlett
  4. Et av de flotteste herrekortene jeg har sett, fullt av detaljer å studere og veldig fine farger :)

    SvarSlett
  5. Herlig. Du har latt deg inspirere av Ail på beste måte ser jeg. Blir så imponert over dere som klarer. Og en bitte liten smule sjalu ;-)

    SvarSlett
  6. Sikke et flot kort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos StampARTic.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  7. Utrolig tøft herrekort! Stilig og gjennomført.

    SvarSlett
  8. Fantastisk stilig herrekort !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  9. wow fab thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

    SvarSlett
  10. Skikkelig elegant og samtidig røfft herrekort :-) Love it!!!
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania denne gang :-) Håper å se deg igjen på vår neste utfordring :-)
    Klem fra Karin xxx

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)