torsdag 15. januar 2015

Tilbakeblikk på min favoritt 2014 - Utfordring # 109 hos Nordsalten Hobbyklubb

Da var det klart for en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!

Denne gangen er tema  TILBAKEBLIKK.

Vi vil se favoritten din fra 2014!

Denne gangen er vi sponset av 

med denne premien



Det er ikke alltid like lett å velge seg en favoritt, men hos meg i år ble det et herrekort!

Synes det er kult å lage herrekort! Det kan til tider være vanskelig, men i år synes jeg jeg har fått dem til.


Liker at det er litt rufsete og shabby. At detaljene passer både i farger og i tema.
Mottakeren er en traktorselger så er gøy å bruke en gammel traktor som hovedfokus!

For flere bilder se


Gleder meg til å se hva dere lager!

Klem fra Anne Lill


1 kommentar:

  1. Dette kortet er bare knalltøft! Så røft i stilen med alt lag på lag i bruntoner og stilig dekorert.
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)