søndag 15. mars 2015

Utfordring #113 hos Nordsalten Hobbyklubb!

 
Hei alle sammen!
Da var det på tide med en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb.

Denne gangen spiller vi BINGO!
 
Og premien er sponset av vårt tidligere DTmedlem Junhild!
 
Jeg har latt meg inspirere av at påsken nærmer seg og har resirkulert et gammelt påskeegg!
 



Det var ikke helt lett å ta bilder av fant jeg ut underveis :)



 
Jeg har brukt to Bingorekker på brettet vårt
 
1 vannrett - noe gult, blonder og glitter
og
2 loddrett -  blonder, fjær og knapper
 
Gleder meg til å se bidragene deres!
 
Deltar i disse utfordringene:
 
 
 
 
Klem Anne Lill
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Påskeegget ditt er virkelig lekkert! Så nydelig dekorert med mange detaljer!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Fantastiskt flott dekorerat påskägg i harmoniska, vackra färger!

    Tack för att du deltar i utmaningen hos oss i Hjerteboden!

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Kjempefint påskeegg.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. Så flott påskeegg! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  6. Lekkert påske egg :) takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

    SvarSlett
  7. Nydelig påskeegg du har laget! Takk for at du deltar på påskeutfordringen vår hos Papirlosjen.
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  8. Nydelig påskeegg du har laget her.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)