lørdag 8. juni 2013

Bryllups bokkort!

Fikk bestilling på et bryllupskort og tenkte at da prøver jeg meg på et bokkort!
Det var litt mer utfordring enn jeg hadde trodd og neste gang skal jeg prøve å finne noe bedre papir å brette sidene med.

Men ble iallefall et kort og bestiller var fornøyd!


Fremside


Innside


Bakside



Tag i lomme på fremsiden

Dette har jeg brukt:
Bazzill - vanilla, lilla
Akvarellpapir
Mønsterark - Maja Design
Tekster skrevet på data
Motiv - internett
Hjertestempel - Panduro
Charm - ROX
Dies - Magnolia 
Perlebånd - The Ribbon Girl
Blomster - WOC
Pyntebær, papirseviett - ukjent
Blonde, silkebånd - Stoff og stil
Perler - Papirdesign
Punch - MS
Personlig stempel - ROX
Tekststempel - kort og godt






Detaljebilder

Deltar i disse utfordringene:


Da skal jeg bevege med ned under trappa og se om jeg får vært litt kreativ :)

Ha en fortsatt fin lørdag!!

Anne Lill


12 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget :)

    Litt av en jobb med bok-kort, har ikke tatt sjansen på å laget et slikt ennå jeg, ditt ble skikkelig flott

    Klem

    SvarSlett
  2. oh this is such a stunning creation and thank you so much for sharing with us at Divas by Design

    SvarSlett
  3. Hvor er det smukt og så gennemført... fine blomster du har dekoreret med

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  4. Nydelig bokkort! Jeg har ikke prøvd meg på det, ennå... :) Skjønner godt at bestiller var fornøyd! Det var helt nydelig, så lekre detaljer, søtt motiv og nydelige farger. Kan tenke meg at brudeparet satt stor pris på det også :)
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Så nydelig bok-kort! Og bok-kort er vanskelig, jeg gav opp sist jeg prøvde... Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen.no sin utfordring.
    Klem fra Karin Lovise

    SvarSlett
  6. Absolutely beautiful! Love your creation! Thanks for joining us at Divas by Design this week!

    Hugs, Mirella

    SvarSlett
  7. Tak for at du er med i udfordringen hos Card and scrap, med dette utrolige smukke bog kort. DT Sanne

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! mange herlige detaljer. Takk for at du deltar hos Hobbygarasjens sin utfordring!

    SvarSlett
  9. Wow, er dette ditt første bokkort???
    Mitt første (og hittil eneste.... ) gikk i søpla...
    Dette her var kjempefint og det er ikke rart at mottagerne ble fornøyde med dete. Det hadde jeg og blitt.
    Takk for ditt bidrsg til hobbygarasjen.
    Klem pia

    SvarSlett
  10. Fantastisk nydelig bokkort .
    Så lekkert pyntet og nydelig i svart og hvit.
    Man kan aldeles få grå hår av å brette på denne type kort,men så blir det så fint når det er ferdig :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  11. Flott bokkort du har laget. Nydelig motiv du har brukt også.
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til.
    Klem,Trine

    SvarSlett
  12. Så nydelig kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)