onsdag 26. juni 2013

Bursdagskort til en Liverpool fan :)

Fikk bestilling til en mann som ble 35 år. Stikkord fra kona var at han var veldig fan av Liverpool FC og da måtte jeg jo bare ha med det og. Ellers visste jeg at han var rørlegger, far og ektemann!

Kortet er laget som et center step kort!


Fremside


Brettingen


Innsiden


Baksiden med Liverpoolsangen og en håndlaget av linje. Fikk ikke plass til noen av mine personlige stempler her.

Dette har jeg brukt:
Bazzill - hvit og rød
Mønsterark - Maja design
Motiver - Privat bilde, andre bilder fra internett
Dies - Scrappers Choice, Memory Box
Bokside, charms, - ukjent
Billetstempel - ROX
Småtekster - skrevet på data



Detaljbilder

Da skal jeg snart ta kvelden, men først takke for alle kommentarer og besøk jeg har fått her i bloggen min!!  Veldig koselig at du tar deg tid til å legge igjen et spor!

Klem Anne Lill




3 kommentarer:

  1. Så stilig! Her har du fått med mange personlige detaljer :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. kjempetøft og skikkelig personlig kort som jeg er sikker på mottaker ble fornøyd med :o)
    klem pia

    SvarSlett
  3. Så stilig og tøft :)
    Ja, dette måtte vel falle i smak :)
    Stilig med innslaget av rødt i rammen og navnet :)Stilig med bokpapiret også.....jeg må se å få prøvd meg på et slikt brette-kort jeg også :) Det er jo så flott :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)