fredag 28. juni 2013

Seilbåtkort!

Har laget et gratulasjonskort med bilde av en seilbåt. Mottaker er glad i båter og blomster så da ble det litt blomster og selv om det er kort til en mann...


Fremside


Innside


Bakside

Dette har jeg brukt:
Bazzill - to nyanser grå
Mønsterark - fabscrap og papirdesign
motiv - fra internett
Punch - MS
Tekststempler - Kort og godt
Småord - eget
Blomster - WOC, Kort og godt
Charm -  ROX
Personlig stempel m/ tekst - ROX


Detaljbilder.

Deltar i disse utfordringene:
Scrapping.no - skisse og fargeutfordring - innen 30.06
Totally Gorjuss - Happy Birthday - innen 28.06
Creative inspirations - Anything goes - innen 02.07
Crafty Catz - flowers - innen 03.07
Stamp with Fun- celebrate - innen 05.08

Tusen takk for alle kommentarer og besøk! Nå nærmer jeg meg snart 10.000 besøkende, mon tro om jeg må finne på noe da.....hmm... :)

Klem Anne Lill




10 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig herre-kort, synes bildet var fantastisk og blomstene gjorde virkelig prikken over i'en på dette kortet.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig! Et skikkelig maritimt, maskulint kort :)
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Så flott seilbåt kort. Nydelig laget:)
    Prøver meg på Bloggbesøkstråden på forumet:) Håper jeg gjør dette riktig:)
    Siv-Hege

    SvarSlett
  4. wow...for et fantastisk flott og stilig kort :)
    Det likte jeg kjempegodt :)
    Flott motiv og herlig pyntet i nydelige farger som matchet både motiv og tema kjempegodt :)

    SvarSlett
  5. wonderful card, thanks for sharing your creaton with us at CRAFTY CATZ x carol

    SvarSlett
  6. Jeg synes det her kort er så flot og gennemført. Alt passer sammen! Tak for besøget hos mig :-)

    SvarSlett
  7. What a fabulous card! Thank you so much for sharing this lovely creation with us at Creative Inspirations! Good luck and I hope to see you back Wednesday for a new challenge!
    Rene :D

    SvarSlett
  8. gorgeous card. Thanks for joining us at CraftyCatz! Kim x

    SvarSlett
  9. What a fabulous card. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    SvarSlett
  10. Very nice creation - I like it. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)